Dag 11 een dagje relaxen - Reisverslag uit Madeira Beach, Verenigde Staten van Roel en Liek Jong - WaarBenJij.nu Dag 11 een dagje relaxen - Reisverslag uit Madeira Beach, Verenigde Staten van Roel en Liek Jong - WaarBenJij.nu

Dag 11 een dagje relaxen

Blijf op de hoogte en volg Roel en Liek

17 Juni 2017 | Verenigde Staten, Madeira Beach

Vandaag ging roel om 8 uur richting de wasserij om te werken en ik heb heerlijk verder geslapen en schrok om 11 uur pas wakker! Waarschijnlijk had ik het even nodig om goed uit te rusten van de trip van vorige week.

Terwijl roel was werken heb ik mijn dag doorgebracht aan het zwembad van het hotel. Heerlijk genieten van de zon die deze week eindelijk is zoals deze moet zijn. Roel was pas laat klaar vandaag dus ik heb mezelf vermaakt met wat boekjes en FaceTime bij het zwembad. Terwijl ik met m'n vader en moeder aan het bellen was vanuit het zwembad ben ik heel erg verbrand op m'n rug... Het is hard gegaan!
Morgen toch maar weer insmeren met zonnebrand in plaats van olie haha.

Daarna ben ik vast gaan douchen en toen kwam roel ook terug van het werken en zijn we na een uur samen met Ted zijn collega naar de cheesecakefactory in Tampa gereden. Wat groot en druk!De menukaart is zo groot en zo uitgebreid dat we bijna geen keuze konden maken. Uiteindelijk heb je dan je keuze voor het voorgerecht en het hoofdgerecht gemaakt en hebben we heerlijk gegeten. (Heb zelfs nog een bakje mee naar het hotel omdat die porties weer te groot waren) Daarna moet je nog een keuze maken voor je dessert.... Een keuze uit zo ongeveer 25 verschillende soorten cheesecake's... Moeilijk moeilijk! We besloten om het dessert mee te nemen naar het hotel. Ted zei tegen ons dat we er beide twee moesten uitkiezen omdat dit de lekkerste cheesecake's waren van Amerika en ik hier voor de eerste keer was en we verschillende moesten proberen. Nou geen probleem, dat maakt het kiezen weer een stukje makkelijker. De cheesecake's werden ingepakt en we hebben in het hotel beide een stukje geproefd... Hmmm zo lekker! Het is maar goed dat we dit niet dicht bij huis hebben. Een stukje is al gauw zo'n 1500 kcal... Daar gaat m'n lijn!

Morgen ga ik een ochtend mee naar de wasserij, eens kijken wat roel allemaal
aan het doen is als hij voor een week Nasr Amerika gaat. Reuze benieuwd om
Zo'n grote wasserij te zien en de mensen te ontmoeten waar ik natuurlijk genoeg over heb gehoord. Ze zijn hier allemaal zo aardig! Morgen gaat Ted terug naar z'n huis in Colorado en voor hij naar het vliegveld rijdt zet hij mij in de middag af bij het hotel zodat ik niet een hele dag hoef te spenderen in een bloedhete wasserij. Waarschijnlijk wordt het daarna weer zwembadhangen en morgenavond lekker samen uiteten en uiteraard de overige cheesecake eten.

De reis zit er al bijna weer op zaterdagavond vliegen we alweer terug naar Nederland. Wat ben ik dankbaar voor deze trip! Heb zoveel dingen mogen zien en mogen doen, het is hier echt geweldig! Ook heb ik er vrede mee weer naar huis terug te gaan naar m'n eigen plekje, m'n familie, en de kindjes maar vooral ook echt m'n hondje, deze heb ik toch ondanks al het plezier hier wel heel erg gemist deze twee weken!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Roel en Liek

Het is bijna zover! Wij gaan naar Florida. Nog een paar nachtjes en dan gaat onze reis beginnen. Omdat er zes uur tijdsverschil is, wordt het lastig iedereen persoonlijk onze verhalen te kunnen vertellen. Wij vinden het leuk om jullie via deze reisblog op de hoogte te houden van onze vakantie. Wij gaan ons best doen het zorgvuldig bij te houden! Groetjes!

Actief sinds 30 Mei 2017
Verslag gelezen: 286
Totaal aantal bezoekers 7833

Voorgaande reizen:

04 Juni 2017 - 18 Juni 2017

Florida 2017

Landen bezocht: