Dag 13 laatste dagje en de terugreis - Reisverslag uit Madeira Beach, Verenigde Staten van Roel en Liek Jong - WaarBenJij.nu Dag 13 laatste dagje en de terugreis - Reisverslag uit Madeira Beach, Verenigde Staten van Roel en Liek Jong - WaarBenJij.nu

Dag 13 laatste dagje en de terugreis

Blijf op de hoogte en volg Roel en Liek

17 Juni 2017 | Verenigde Staten, Madeira Beach

Vandaag is roel weer een dagje werken en mag ik me weer lekker zelf vermaken. Vandaag eerst lekker tot 11 uur in bed gelegen. Vervolgens alvast het een en ander ingepakt.

Rond de middag lekker naar het zwembad nog even flink proberen bij te kleuren voordat we terug naar Nederland gaan.
Tegen drie uur was roel weer terug en hebben we nog samen bij het zwembad gelegen. Rond de avond lekker douchen en klaarmaken voor nog een avondje john's Pass boardwalk. Hier hebben we nog wat souvenirshops gezien en lekker gegeten aan het water. Vervolgens met een Free beach ride taxi weer terug naar het hotel. Hier hebben we de koffers proberen verder in te pakken, wat een drama... Het punt van beseffen dat je toch iets te veel heb gekocht... Uiteindelijk past het in de koffers, nu nog maar zien of we het mee mogen nemen zonder bij te betalen.

Morgenvroeg gaat roel nog even voor twee uurtjes naar de wasserij. Daarna gaan we nog even relaxen voordat we om half twee uitchecken en om twee uur worden opgehaald door de taxi om ons naar tampa AirPort te brengen. Op hrt vliegveld nog even rondlopen en wat eten voordat we om half 7 vliegen naar Detroit voor onze overstap naar Amsterdam. Zondagmiddag landen we om half 1 op Nederlandse bodem.

Het was een super gave trip, veel gezien en gedaan en ontzettend genoten van al het moois in Florida! Ik ga het zeker missen maar hebben ook wel weer zin om naar huis te gaan. Het is iniedergeval zeker, Florida we komen terug!

Roel en Liek

Het is bijna zover! Wij gaan naar Florida. Nog een paar nachtjes en dan gaat onze reis beginnen. Omdat er zes uur tijdsverschil is, wordt het lastig iedereen persoonlijk onze verhalen te kunnen vertellen. Wij vinden het leuk om jullie via deze reisblog op de hoogte te houden van onze vakantie. Wij gaan ons best doen het zorgvuldig bij te houden! Groetjes!

Actief sinds 30 Mei 2017