Dag 7 een dagje zon in Miami beach - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Roel en Liek Jong - WaarBenJij.nu Dag 7 een dagje zon in Miami beach - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Roel en Liek Jong - WaarBenJij.nu

Dag 7 een dagje zon in Miami beach

Blijf op de hoogte en volg Roel en Liek

11 Juni 2017 | Verenigde Staten, Miami Beach

Wat vervelend wakker worden met de blauwe oceaan op je balkon die je ziet vanaf je bed. Heeeerlijk! Even lekker op balkon wakker worden en genieten.
Daarna gauw klaar maken voor de dag. Lekker dagje strand en zwembad, eerst even ontbijten.

Na het ontbijt lekker op het strand gaan liggen. De zon doet vandaag goed zijn werk. En wij maar blijven smeren met zonnebrand. Weer lekker de zee in geweest, geweldig die hoge golven. Op het straat nog een cocktail gedronken, tja we zijn er maar 1x misschien!

Smiddags even bijkomen op het balkon van de warmte en daarna nog even zwembad liggen, het is bewolkt. Lijkt alsof er niks gebeurd maar bij aankomst op de kamer zijn we beide weer goed verbrand... Oeps!! Nu wel pijne benen.

Savonds zijn we naar South beach gereden in Miami daar hebben we gegeten en geshopt. Het was hier een stuk drukker en de winkels waren tot savonds laat open.
We hebben hier een hele grote pizza op, ze zeiden medium maar hij was erg groot om samen op te eten.

Verder lekker geshopt en rondgelopen en lekker met een frappucino van de Starbucks weer terug in de auto naar ons hotel. Morgen weer uitchecken en op naar de Everglades en ons hotel in Naples.

Roel en Liek

Het is bijna zover! Wij gaan naar Florida. Nog een paar nachtjes en dan gaat onze reis beginnen. Omdat er zes uur tijdsverschil is, wordt het lastig iedereen persoonlijk onze verhalen te kunnen vertellen. Wij vinden het leuk om jullie via deze reisblog op de hoogte te houden van onze vakantie. Wij gaan ons best doen het zorgvuldig bij te houden! Groetjes!

Actief sinds 30 Mei 2017